Náš blog kliktivisti.cz oslavil nedávno rok existence. Na začátku jsme se pustili do psaní, protože jsme chtěli nabídnout účastníkům svých školení další příležitost vzdělávat se. Na konci léta jsme se pustili do vyhodnocování a už 7. října najdete na tomto webu řadu změn. Kliktivisti dospěli a dostávají nový kabát.

Naším cílem je i nadále ukazovat neziskovkám, jak mohou využívat nová média ve své práci. V tom chceme jít ještě dál, než jsme šli dosud. Proto se můžete těšit na řadu seriálů, které vám ukáží, jak uchopit komunikaci v celé organizaci, či jak se stát experty ve využívání jednoho konkrétního nástroje.

Jedním z motivů pro změny na webu Kliktivisti.cz byl pohled na seznam výzev na webu Um sem um tam. Z řady výzev je patrné, že nevládky neví, co jim může online komunikace přinést a co do ní musí investovat. Chceme prostřednictvím těchto stránek vychovávat „informované klienty“. Ty, kteří vědí, na co jim stačí síly a na co mají shánět pomoc zvenku. Ty, které od dobrovolníků i dodavatelů dokážou získat to, co jim skutečně pomůže.

Pokud nechcete, aby vám noví Kliktivisti unikli, přihlaste se k odběru e-mailů, nebo se staňte našimi fanoušky na Facebooku. Nebo obojí.

Honza Böhm & Kliktivisti

 

Photo credit – Arthur Chapman

Autor Jan Böhm

Moje vášeň je individuální fundraising a online nástroje pro neziskovky. Tři roky jsem pracoval jako ředitel SIRIRI. Tam jsem si při práci s individuálními dárci uvědomil, jak užitečná mohou být pro neziskovky nová média. Po roce na volné noze a spolupráci na online komunikaci s organizacemi Adra, Jeden svět, FoRS, Business Leaders Forum a dalšími pracuji naplno pro SKV Praha.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.