Co skutečně přináší využití nových médií nevládkám? Mezi návody stojí za to se čas od času rozhlédnout také po úspěšných příkladech z praxe českých i zahraničních nevládek. Mrkněte na prezentaci s výběrem zajímavých projektů a jejich výsledků:

 

(A omluvte delší odmlku na našem blogu – jak jsme před časem říkali v Čajovně na rádiu Wave, Kliktivisti jsou „kolektivní kovářova kobyla“ a když máme hodně zajímavé práce jinde, dostává blog bohužel na frak jako první… )

Autor Jan Böhm

Moje vášeň je individuální fundraising a online nástroje pro neziskovky. Tři roky jsem pracoval jako ředitel SIRIRI. Tam jsem si při práci s individuálními dárci uvědomil, jak užitečná mohou být pro neziskovky nová média. Po roce na volné noze a spolupráci na online komunikaci s organizacemi Adra, Jeden svět, FoRS, Business Leaders Forum a dalšími pracuji naplno pro SKV Praha.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.