Pokud nás sledujete na Facebooku a na Twitteru, pravděpodobně vám tahle informace neušla. Kliktivisti se spojili s Young heads na rozjezdu nové platformy pro neformální setkávání a předávání zkušeností v oblasti neziskového marketingu, PR a fundraisingu.

Platforma nese název Nemarketing, setkání budou probíhat každou první středu v měsíci. To nejbližší bude hledat odpovědi na otázku „Stojí nám ten Facebook za to?“. Své pohledy na věc představí Jitka Nesrstová (Greenpeace), Pavel Mrázek (Proximity a Zachraň jídlo) a Filip Zoubek (Srdcerváči a dříve i Světlo pro svět). Pokud máte chuť, přijďte 6. listopadu od 19:00 do Mad Baru.

Pro mimopražské bude ze setkání stručný zápis. Pokud plánujete dorazit, dejte nám to prosím vědět na facebookové události.

My, kdo Nemarketing děláme, se neziskovým marketingem, PR a fundraisingem aktivně zabýváme. Spolu s dalšími insidery si chceme společně klást nesnadné otázky a sdílet zkušenosti, jak jsme se s jednotlivými výzvami ve své praxi vypořádali. Užitečnost a odpověď na skutečné potřeby lidí, kteří se tématem stejně jako my zabývají, je pro nás vším. Moc rádi proto budeme, pokud nám do komentářů pod tímto článkem napíšete, jaká témata byste rádi řešili vy.

Nashledanou ve středu!

Autor Jan Böhm

Moje vášeň je individuální fundraising a online nástroje pro neziskovky. Tři roky jsem pracoval jako ředitel SIRIRI. Tam jsem si při práci s individuálními dárci uvědomil, jak užitečná mohou být pro neziskovky nová média. Po roce na volné noze a spolupráci na online komunikaci s organizacemi Adra, Jeden svět, FoRS, Business Leaders Forum a dalšími pracuji naplno pro SKV Praha.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.